می‌دونستی می‌تونی حساب بانکیتو بترکونی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

IGTV اینستاگرام چیست؟ همه چیز درباره IGTV اینستاگرام2020

با توجه به اینکه مردم وقت بیشتری برای تماشای ویدئوهای آنلاین می گذرانند ؛ جای تعجب نیست که IGTV اینستاگرام از آن زمان به یک کانال قدرتمند برای داستان نویسی ویدیو تبدیل شده است. اگر به فکر استراتژی بازاریابی ویدئویی خود هستید ، به این فکر کنید که با IGTV اینستاگرام چه کارهایی می توانید […]
IGTV-اینستاگرام-چیست

با توجه به اینکه مردم وقت بیشتری برای تماشای ویدئوهای آنلاین می گذرانند ؛ جای تعجب نیست که IGTV اینستاگرام از آن زمان به یک کانال قدرتمند برای داستان نویسی ویدیو تبدیل شده است. اگر به فکر استراتژی بازاریابی ویدئویی خود هستید ، به این فکر کنید که با IGTV اینستاگرام چه کارهایی می توانید انجام دهید.

در این پست ، ما جزئیات مختصری از IGTV اینستاگرام ، بهترین روش های استفاده از آن برای مشاغل مختلف ، نحوه ارسال پست در IGTV اینستاگرام و موارد دیگر را به شما ارائه می دهیم. این پست دور نمایی را در چگونگی پیاده سازی IGTV اینستاگرام در استراتژی کلی ویدیوی اجتماعی شما ایجاد خواهد کرد.

IGTV چیست؟


IGTV اینستاگرام که در بین مردم بیشتر IGTV شناخته می شود ، یک ویژگی برای به اشتراک گذاشتن ویدیو هایی طولانی مدت در اینستاگرام است. در حالی که اینستاگرام مدت زمان فیلم های Feed را به 60 ثانیه محدود می کند ، این ویژگی به شما امکان می دهد حداکثر 60 دقیقه ویدیو ( یک ساعت فیلم ) از وب بارگذاری کنید (یا اگر از تلفن همراه بارگذاری کنید 15 دقیقه). این به شما فرصت بسیار بهتری می دهد تا از طریق ویدئو داستان های جالب و جذاب را تعریف کنید.

چرا باید از IGTV برای تجارت خود استفاده کنید؟


ویدئو به ابزاری قدرتمند برای مارکت ها و بازاریاب ها تبدیل شده است. تا بتواند مشتریان را درگیر و جذب خود کند. و IGTV اینستاگرام می تواند از طریق داستان های ویدئویی جذاب نقش مهمی در ارتقا کسب و کار و تجارت شما داشته باشد. ( بین خودمون بمونه،اینستاگرام نقشه ش کلا اینه کاربر رو در خودش زندونی کنه تا وقت بگذرونه!)

در حقیقت ، از هر 10 نفر شش نفر ترجیح می دهند فیلم های تبلیغاتی را از طریق تلویزیون تماشا کنند. و 72٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از طریق فیلم های آنلابن در مورد یک محصول یا خدمات ، اطلاعاتی کسب کنند. بنابراین جای تعجب نیست که 54٪ از مصرف کنندگان خواستار دیدن محتوای ویدیویی بیشتر هستند.

و با داشتن IGTV به عنوان ابزاری قدرتمند و جدید برای اشتراک ویدیو ، بدون شک باید بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشد.(هرچند که بعضی از دوستان توصیه میکنند از IGTV اینستاگرام استفاده نشود چون از هشتگ ها ورودی نمیگیرد!)

5 ایده برای استراتژی تلویزیون Instagram شما

اگرچه ممکن است بخواهید فوراً IGTV اینستاگرام را امتحان کنید ، اما قبل از پریدن برنامه ریزی مناسبی ایجاد کنید. برای اطمینان از اینکه از استراتژی IGTV اینستاگرام خود بیشترین بهره را می گیرید ، مهم است که ابتدا درباره نوع محتوایی که باید ارسال کنید ایده بگیرید. ایجاد یک استراتژی به شما احساس هدایت و اعتماد به نفس بیشتر می دهد. که کجا باید وقت و انرژی خود را متمرکز کنید.

در اینجا چند ایده وجود دارد که می توانید در استراتژی IGTV خود بگنجانید:

یک مجموعه ویدیویی ایجاد کنید

یکی از محبوب ترین کاربردهای IGTV انتشار یک سری فیلم های اپیزودیک (در چند قسمت و پشت سر هم یا به صورت سریالی) با موضوع یا موضوعات خاص است. این به شما امکان می دهد با استراتژی محتوای خود عمیق تر پیش بروید و با برنامه ارسال خود مطابقت داشته باشید. این همچنین یک روش عالی برای بازگرداندن مخاطبان برای موارد بیشتر است.

به عنوان مثال ، پیج نیتروژن دارای چندین مجموعه ویدیویی IGTV است که سکانس هایی از فیلم های محبوب هالیوودی هستند و بسیار جذاب و تاثیر گذار. تیتر های بسیار وسوسه انگیزی بر روی کاور ویدیو هایش قرار داده که باعث میشود مخاطب آن را ببیند.

هنوز قالب ویدیویی نداری؟ پیشنهاد میکنم برای پستات قالب ویدیویی حتما تهیه کنی.اگر میخوای یک قالب جذاب داشته باشی،کلیک کن.

2-آموزش های عمیق و کارآمد ارائه دهید

چه راهی بهتر از تهیه ویدئوها برای آموزش محصولات؟ IGTV اینستاگرام این امکان را فراهم می کند. از آنجا که IGTV اینستاگرام به شما امکان بارگذاری فیلم های طولانی تر را می دهد ؛ می توانید به راحتی فیلم هایی را به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه از محصول شما استفاده کنند. (توجه کنید که میتوانید ویدیو هایی طولانی مدت را که تهیه کرده اید به چند ویدیوی 1 دقیقه ای تبدیل کرده و به صورت اسلایدی منتشر کنید.)

پیج Lightroom از IGTV اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن #LrInsiderTips ، یک سری فیلم های آموزشی ، راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از برخی ویژگی ها با استفاده از Lightroom استفاده می کند. این آموزش ها به کاربران امکان می دهد تا مهارت های فعلی خود را افزایش دهند. و یا روشی جدید و خلاقانه برای استفاده از نرم افزار lightroom خود ارائه دهند.

3-مخاطب خود را به پشت صحنه ببرید

با ویدیوهای IGTV اینستاگرام به مخاطبان خود اجازه دهید که نگاهی به پشت صحنه کار و فعالیت شما بیندازند. به آنها نشان دهید چه چیزی باعث تولید محصولات شما می شود. کجا و نحوه کارکنان شما ، فیلمبرداری از مراحل کار،اشتباهات شما،پشت صحنه فیلمبرداری و حتی خنده ها و سوتی هایتان و موارد دیگر. این یک روش عالی برای حفظ شفافیت و اعتماد سازی با مشتریان است.بسیار برای کاربران جذاب است که بدانند در پشت صحنه کار شما چه میگذرد.

به عنوان مثال ، LEGO ، از یک ویدئو IGTV استفاده کرد. تا فالوور های خود را در پشت صحنه کارخانه LEGO DUPLO بخش تست امنیت اسباب باززی های تولید ببرد.

4-یک رویداد جذاب را پخش کنید

اگر میزبان یک رویداد مهم مانند یک سمینار یا یک همایش هستید ، Instagram TV راهی عالی برای فعال کردن حضور مجازی است. پخش جریانی رویداد را از طریق IGTV اینستاگرام در نظر بگیرید. و کسانی را که نمی توانند از نظر جسمی در آن شرکت کنند ، درگیر کنید.

مثلا پیج اینستاگرامی سینا ولی الله از IGTV اینستااگرام برای نمایش موارد برجسته شو های تلویزیونی و تیکه های جالب آن استفاده میکند.

5- مصاحبه های جذاب را منتشر کنید

مصاحبه ها همچنین یک افزودنی عالی برای استراتژی IGTV اینستاگرام شما ایجاد می کنند. افراد با نفوذ مرتبط با صنعت خود را دعوت کنید. و از آنها بخواهید بینش های جذابی را به اشتراک بگذارند یا به سوالات فوری مخاطبان پاسخ دهند.

به عنوان مثال Elle USA ، به طور منظم مصاحبه های IGTV را با مشاهیر مانند Camila Cabello و Billie Eilish و همچنین شخصیت های برجسته ای مانند نماینده لورن آندروود انجام می دهد.

بهترین روشهای IGTV که باید در خاطر داشته باشید

اگرچه این ایده ها برای تأمین استراتژی IGTV اینستاگرام شما بیش از اندازه کافی است . اما بهترین روش های زیر می تواند به شما کمک کند تا تأثیر آن را بهینه کنید.

1.زیبایی پست خود را حفظ کنید


زیبایی پیج و نظم شما برای ماندگاری در ذهن مخاطب و موفقیت تجاری اینستاگرام بسیار مهم است. و نباید فقط در پست های عادی فید اینستاگرام شما باشد. بلکه به فیلم های IGTV نیزاستایل و نظم خاصی بدهید(قالب پست). علاوه بر آن از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ تجاریو برند شما همخوانی دارد . باید فونت ها و وزن فونت های مناسب داشته باشید و آن را برای هر پست تغییر ندید که به هم نخورند. پس بهتر است هرچه سریعتر برای تهیه قالب پست های فید و IGTV اینستاگرام خود اقدام کنید.

2.فیلم های خود را متقابل تبلیغ کنید

برای ایجاد تعامل بیشتر با فیلم های IGTV اینستاگرام خود ، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را وادار به دیدن آنها کنید. این به معنای تبلیغ متقابل این فیلم ها از طریق چندین کانال و سیستم عامل است. علاوه بر به اشتراک گذاری پیش نمایش آنها از طریق Feed و / یا استوری اینستاگرام ، حتماً پیوند را در خبرنامه های Facebook ، Twitter و ایمیل به اشتراک بگذارید.

3. کپشن ویدیو را با هشتگ ها بهینه کنید

برای بهبود بیشتر دیده شدن فیلم های IGTV خود ، اطمینان حاصل کنید که هشتگ های مربوط به پست خود را در کپشن پست اینستاگرام اضافه کنید. تا حتی افرادی که فالوور شما نیستند ، بتوانند آنها را در بخش هشتگ ها پیدا کنند. این کار فیلم ها را در برابر مخاطبان مرتبط قرار می دهد و نه فقط دنبال کنندگان فعلی شما.

4. تقویم انتشاراتی خود را برای سازماندهی کار های خود برنامه ریزی کنید

درست مانند اینکه شما تقویم انتشار مناسب سایر پست های خود در شبکه های اجتماعی را دنبال می کنید ، باید در ساخت تقویم محتوای IGTV اینستاگرام نیز به همان اندازه سرمایه گذاری کنید. تا بتواند جوابگو باشد و نتیجه آنرا مشاهده کنید. ابزارهای انتشاراتی زیادی هستند که به شما امکان می دهد تا برنامه ای برای انتشار پست های اینستاگرام خود ایجاد کنید. و تقویم محتوای خود را تجسم کنید. این امر باعث می شود بتوان برنامه ریزی پیش رو و سازماندهی کارآمد پست های خود را آسان تر کند.

اگر نمیدانید تقویم محتوایی چیست حتما مطالعه کنید: تقویم محتوایی چیست؟ کارایی تقویم محتوای دانلود و استفاده از تقویم محتوایی

نحوه پست گذاشتن در IGTV : اصول اولیه


اکنون که ایده های عالی و بهترین روش های استفاده از Instagram TV را کشف کرده اید . بیایید نحوه استفاده از این ویژگی را بیاموزیم. در اینجا چند اصل در مورد نحوه استفاده از IGTV را برایتان آورده ایم.

ابعاد مناسب IGTV را حفظ کنید

ابتدا مطمئن شوید که فیلم هایی ایجاد می کنید که از ابعاد توصیه شده IGTV پیروی می کنند.

ابعاد تصاویر اینستاگرام و ابعاد IGTV اینستاگرام را نمیدانید؟ کلیک کنید.

اینستاگرام در صورت بارگذاری از تلفن همراه حداکثر تا 15 دقیقه فیلم امکان پذیر می کند . اما در صورت بارگذاری از وب آن را به 60 دقیقه می دهد. علاوه بر این ، در اینجا مشخصات و توصیه هایی است که باید دنبال کنید:

  • فیلم شما باید در قالب MP4 باشد.
  • برای فیلم های عمودی ، نسبت ابعاد 9:16 یا 4:5 را حفظ کنید. (1920 در 1080 پیکسل)
  • برای فیلم های افقی ، نسبت ابعاد 9: 16 را حفظ کنید. (1080 در 1920 پیکسل)
  • برای کاور آی جی تیوی نسبت 1:1.55 را در نظر بگیرید.(420 در 654 پیکسل)
  • نرخ فیلم شما باید حداقل 30 FPS (فریم در ثانیه) باشد.
  • وضوح تصویر آن باید حداقل 720 پیکسل باشد.
  • برای فیلم های کمتر از 10 دقیقه ، حداکثر حجم فایل 650 مگابایت است.
  • برای فیلم های تا 60 دقیقه ، حداکثر حجم فایل 3.6 گیگابایت است.
  • نحوه بارگذاری در IGTV
  • برای بارگذاری فیلم در IGTV با استفاده از برنامه تلفن همراه Instagram ، مراحل زیر را دنبال کنید.(ابتدا باید برنامه IGTV بر روی گوشی شما نصب باشد.برای دانلود کلیک کنید):

1-روی دکمه “+” در پایین صفحه خود ضربه بزنید.

IGTV-اینستاگرام-چیست

2-ویدیویی را انتخاب کنید که طولانی تر از 60 ثانیه باشد و روی “next” ضربه بزنید.

IGTV-اینستاگرام-چیست

3-“فیلم طولانی-long video” را انتخاب کنید و ادامه دهید.

IGTV-اینستاگرام-چیست

4-یک قاب ویدئو انتخاب کنید تا به عنوان تصویر روی جلوی ویدیوی IGTV شما استفاده شود. همچنین می توانید یک عکس روی جلد خود را از گالری خود بارگذاری کنید. سپس روی «next» ضربه بزنید.

IGTV-اینستاگرام-چیست

5-سپس عنوان و توضیحات ویدئو را پر کنید. این مرحله همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات ویدیوی خود را شخصی سازی کنید. این گزینه را خواهید داشت که آن را به مجموعه IGTV خود اضافه کنید . پیش نمایش خود را در خبرمایه خود ارسال کنید. پیش نمایش و جلد نمایه را ویرایش کنید و انتخاب کنید آیا می خواهید در Facebook نشان داده شود. روی «send» ضربه بزنید و تمام شد.

IGTV-اینستاگرام-چیست

برای بارگذاری یک فیلم IGTV اینستاگرام از وب ، مراحل زیر را دنبال کنید:

1-سایت اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید. سپس “IGTV” را انتخاب کنید.

IGTV-اینستاگرام-چیست

2-روی «بارگذاری-upload» کلیک کنید و ویدیویی را که می خواهید بارگذاری کنید انتخاب کنید.

IGTV-اینستاگرام-چیست

3-بعد ، با افزودن عنوان و توضیحات و انتخاب جلد ، جزئیات ویدیوی خود را پر کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که پیش نمایش را در Feed خود ارسال کنید یا اینکه آن را در Facebook به اشتراک بگذارید. روی “send” کلیک کنید و تمام شد.

IGTV-اینستاگرام-چیست

با IGTV شروع کنید

در این راهنما ، مهمترین مواردی که باید درباره IGTV اینستاگرام بدانید خلاصه شده است. اکنون این بهترین روش ها را دنبال کنید. و از این ایده ها برای ایجاد یک استراتژی برنده IGTV استفاده کنید. برای تبلیغ بیشتر فیلم های IGTV خود ، اطمینان حاصل کنید که آنها را نه تنها در خبرمایه بلکه داستان های خود نیز تبلیغ می کنید. بیاموزید که چگونه از ویژگی سوایپ اپ یا بکش بالا اینستاگرام (بدون 10000 فالوور)برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای IGTV خود از طریق Stories استفاده کنید

امیدوارم این مقاله مفید واقع شده باشد.لطفا با نظرات خود ما را در تولید محتوای بیشتر یاری کنید:)

و در آخر این ویدیو را ببینید: چرا بازدید پست های اینستاگرام از هشتگ ها کم شده است؟

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه آکادمی جولد استفاده نمائید.

مشاوران آموزشی
آکادمی جولد

پاسخگوی شما هستند

jold



نظرات

پاسخی بگذارید